115 arbres per celebrar Nadal a l’escola

El concurs de Nadal organitzat aquest any per l’AMPA de l’Escola Mas i Perera consistia en crear un petit arbre de Nadal, ja fos en un dibuix o en una manualitat. Vam rebre 115 creacions en total: 31 de cicle infantil, 40 de cicle inicial, 27 de cicle mitjà i 17 de cicle superior. Tots els vostres arbres han servit per decorar l’escola i celebrar l’arribada de l’època nadalenca.

Aquest dilluns 19 de desembre a la tarda, un jurat format per membres de l’AMPA, mestres i mares voluntàries ha triat els arbres guanyadors, que són aquests quatre.

Moltes felicitats als seus creadors i creadores, que han obtingut un val de 15€ per gastar a la llibreria L’Odissea!

Moltes gràcies per la vostra participació i que passeu unes bones vacances.