Es reprenen les activitats extraescolars

El dilluns 23 de novembre del 2020 es reprenen les activitats extraescolars esportives, que es faran a l’aire lliure, seguint les indicacions del Procicat. Les no esportives es poden reprendre a l’interior de l’escola en grups de màxim 6 alumnes.

En cas de pluja, les activitats extraescolars que es fan a l’exterior quedaran suspeses. Des de l’AMPA hem recomanat a les empreses proveïdores que creïn grups de WhatsApp per informar les famílies en cas d’haver de suspendre l’activitat.

La resta d’activitats es poden reprendre en grups de màxim 6 alumnes a l’interior del centre.

En les condicions actuals no podem oferir Plástica – Teatre de titelles, en no poder desdoblar aquest grup. Recuperarem aquesta activitat tan aviat com ens sigui possible.

Activitats extraescolars a la fase 1 de la desescalada

Dilluns: Futbol (exterior- s’anul·la en cas de pluja) | Ritme i dansa (exterior – s’anul·la en cas de pluja)

Dimarts: No hi ha extraescolars

Dimecres: Bàsquet (exterior – s’anul·la en cas de pluja) | Ritme i dansa (interior – grup reduït) | Robotix (interior- grup reduït) | Play English (interior – grup reduït)

Dijous: Taekwondo (exterior – s’anul·la en cas de pluja) | Robotix (interior – grup reduït)

Divendres: Futbol (exterior – s’anul·la en cas de pluja)

Més informació sobre la fase 1 de la desescalada

El Pla d’obertura progressiva d’activitats es pot consultar al Canal Salut de la Generalitat (veure aquí) i contempla aquesta informació:

Obertes:
– Activitats organitzades pels centres educatius.
– Activitats esportives no competitives organitzades en l’àmbit escolar.
– Activitats extraescolars presencials fora dels centres educatius, fins un màxim de 6 alumnes per aula.
– Activitats de l’àmbit del lleure educatiu a l’aire lliure i, aquelles que es facin en espais interiors, en grups de màxim 6 persones.

Us anirem informant de les novetats a través dels grups de WhatsApp.