L’alumnat de 1r i 6è intercanvien punts de llibre pel seu apadrinament lector

Des de fa anys l’apadrinament lector forma part de les activitats del centre amb la finalitat que els alumnes més grans ajudin als que s’inicien en la lectura. Tot comença en el tercer trimestre dels alumnes que fan P5 amb els alumnes de cinquè; en aquells moments s’estableixen els vincles i així durant el curs següent que, faran primer i sisè respectivament, continuen mitja hora a la setmana trobant-se per llegir. Aquestes fotografies mostren el moment actual, quan ha finalitzat aquest apadrinament, els de primer ja saben llegir i els de sisè marxaran a l’institut!

Com a record d’aquesta activitat s’han intercanviat uns punts de llibre molt bonics.

Ajudar els altres i ser ajudat estableix un vincle positiu entre els alumnes per al seu creixement personal.