Realització dels pagaments

PASSAREL·LA TPVESCOLA

Tots els pagaments es realitzen a través d’una passarel·la segura: TPV.

L’alumnat té una targeta amb el nom i cognom i un codi identificatiu. Aquest codi també és necessari per operar a través d’Internet (amb ordinador o mòbil).

Com fer un pagament:

A l’escola:

Hi ha instal·lat un petit caixer (a l’entrada de l’edifici principal a mà esquerra) on es poden fer les operacions de pagament. Totes les operacions es fan amb targeta de crèdit o dèbit i queden validades a l’instant.

Al realitzar cada operació la màquina lliura un rebut que serveix com a comprovant i no cal entregar a l’escola.

Per Internet:

S’accedeix a través de la pàgina: https://tpvescola.com.

• Cal seleccionar el municipi i l’escola.
  • Amb el nom d’usuari (codi de 8 dígits de la targeta) i la contrasenya zx1234 (que es pot canviar si es vol) s’accedeix a la pàgina.
  • S’ha d’anar a Pagaments i seleccionar aquells que es vol fer el pagament. Fent clic al botó Pagar s’accedeix a la pàgina de validació bancària. Cal posar les dades de la targeta de crèdit o dèbit i seguir les instruccions en pantalla. La transacció es processa en un entorn segur.
  • No cal lliurar el justificant a l’escola.

Amb el mòbil:

S’ha de descarregar l’app TPVEscola a Google Play i App Store i fer els mateixos passos del pagament per Internet.

*En el primer pagament que es realitza sortirà marcat automàticament el preu de la targeta identificativa, que servirà durant tot els cursos escolars (de I3 a 6è).