1r TRIMESTRE

Aquest curs hem donat la benvinguda als nous alumnes de l’escola, la classe dels llops i llobes. Ha estat un trimestre molt intens, ple de nous reptes als quals hem hagut d’afrontar amb molta il·lusió. També hem après un munt de coses: hem experimentat, hem jugat, hem cantat, hem fet tallers, racons, ambients, hem construït, hem creat, hem manipulat, hem compartit i sobretot ens ho hem passat molt i molt bé. A més a més, hem anat d’excursió a la granja, hem fet bombons de xocolata i hem celebrat un concert de Nadal. Com veieu no hem parat, i moltes coses que hem fet ha estat gràcies a la col·laboració de vosaltres, les famílies de l’escola.

A continuació us passem l’enllaç dels tres cursos i dels ambients d’aprenentatge perquè pugueu visualitzar les fotografies d’aquestes i altres activitats que hem realitzat al llarg d’aquest primer trimestre.

I3  llop dibuix - Cerca amb Google | Imagenes de caperucita roja, Caperucita roja dibujo, Dibujos

I4    Dibuix dofi - Imagui

I5     11 ideas de Murales infantiles | mural infantil, murales, mar animado