Circular inici de curs

Ens plau donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2023-2024 i adreçar-vos les informacions i observacions que creiem que us podem ser útils i que serveixen per al bon funcionament de l’escola.

Totes les gestions relacionades amb els serveis a les famílies i d’atenció de mestres tutors/es, s’han de fer de forma telefònica o per correu electrònic:

• Escola: tel:  937521997    correu: a8043371@xtec.cat
  • Menjador: tel. Laura: 625711327 correu: menjadorlaliosereduca@gmail.com
  • Servei d’acolliment i Extraescolars: tel: 933573519 / 651181244       Correu: info@viudinamic.org
  • Pagaments TPV: a través del mòbil, tauleta o ordinador.
    • Pagaments
    • Autoritzacions
    • Gestió Extraescolars i acolliment (DINÀMIC)

HORARI DEL CENTRE 2022-2023

EDUCACIÓ INFANTIL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
ENTRADA MATÍ 9:00h

9:00h

tot l’alumnat entra per la porta petita de l’edifici principal i es dirigeix a la seva aula.

(es valoraran individualitats)

SORTIDA MATÍ 12:30h

(recollida passant per la porta corredissa davant de la xemeneia fins l’aula)

12:30h

tot l’alumnat surt acompanyat pels docents fins una de les dues portes d’entrada principals.

ENTRADA TARDA 15:00h

15:00h

(es valoraran individualitats)

SORTIDA TARDA 16:30h

16:30h

L’alumnat dEducació Infantil serà acompanyat i recollit per la família fins a la porta de la seva aula. No els deixeu venir sols des del porxo.

L’alumnat d’Educació Primària accedirà autònomament des de la reixa fins la seva aula.

En cas de pluja, no hi ha cap variació.

SERVEIS: MENJADOR, ACOLLIMENT , ACTIVITATS EXTRAESCOLARS I COMPLEMENTÀRIES

• MENJADOR: Si ho necessiteu, poseu-vos en contacte amb la Laura Esquerra de 9 a 10h al telèfon 625711327 Gestiona SEREDUCA.
  • ACOLLIMENT MATINAL de 7:30 a 9h : per a tothom que ho necessiti. Gestiona DINÀMICS al TPV.
  • EXTRAESCOLARS: Inscripcions fins el 24 de setembre i comencen a l’octubre. Gestiona DINÀMICS al TPV.

CALENDARI ESCOLAR 2022-2023

• Inici de curs: 6 de setembre
  • Final de curs: 21 de juny
  • Festes de lliure disposició: 13 d’octubre, 7 de desembre, 17 de maig, 20 de maig i 3 de juny
  • Altres festius: 12 d’octubre, 1 de novembre, 6 de desembre, 8 de desembre, 12 de febrer, 1 de maig
  • Jornada continuada: 20 de desembre i del 5 al 21 de juny.
    • Horari de 9 a 13h
    • Servei de menjador de 13 a 15.30h
    • Servei d’acolliment de tarda de 15.30 a 16.30h
  • Vacances de Nadal: del 21 de desembre fins diumenge 7 de gener de 2024.
  •  Vacances de Pasqua: del 23 a l’1 d’abril, inclosos.

ASSISTÈNCIA DE L’ALUMNAT

• S’han de justificar les faltes d’assistència i els retards amb una nota a l’agenda escolar, adjuntant el justificant mèdic si s’escau.
  • Cal arribar puntual a l’escola per tal de facilitar la dinàmica d’aula.
  • És indispensable un permís escrit a l’agenda si l’alumnat del cicle superior ha de sortir sol del centre en horari lectiu, de menjador o d’activitats extraescolars contractades. Sense aquest permís no podran sortir de l’escola.
  • S’han de comunicar a l’escola els possibles canvis i/o incidències en el règim de relacions amb els fills/s establertes mitjançant sentència judicial, per tal de poder actuar en conseqüència. Igualment, cal informar dels canvis en les dades personals de contacte (telèfon, mail, adreça).
  • Recordeu que per tal que l’alumnat a partir de 4t pugui sortir sol de l’escola, cal haver signat prèviament l’autorització al TPV. En cas de no haver-ho fet, comuniqueu-lo al tutor/a mitjançat el correu electrònic.

CANVIS DE DOMICILI I/O TELÈFON

Feu arribar a secretaria qualsevol canvi en el domicili, telèfon de contacte, etc. És MOLT IMPORTANT tenir les dades actualitzades en cas de necessitat.

PISCINA  A 1r i 2n d’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• L’activitat es realitzarà els dimarts de 9:15 a 11h.

HÀBITS D’ALIMENTACIÓ

A l’escola fomentem l’alimentació sana i busquem posar límits al consum d’alguns
productes. Per això us recomanem que els nens i les nenes esmorzin entrepans i/o fruita
i beguin aigua. No es poden portar sucs ni altres begudes ensucrades.

• Continuem amb els dimecres DIA DE LA FRUITA

MEDICACIÓ

Segons la normativa vigent no es pot administrar cap medicació als alumnes sense prèvia autorització de la família i del metge.

• Full d’antitèrmic: s’ha d’omplir i lliurar a la tutora. S’ha de fer per duplicat, un per a l’escola i l’altre per al menjador, tot i que no sigui usuari habitual.
  • Full d’administració de medicaments: s’ha d’omplir quan l’alumne necessiti prendre un medicament en horari escolar, però SEMPRE acompanyat de la fotocòpia de la recepta mèdica. En cas contrari NO se li administrarà.

En cas que coincideixi en horari de menjador, s’ha de lliurar a la coordinadora Laura Esquerra i no a la tutora.

Aquestes autoritzacions les trobareu també a la pàgina web de l’escola: https://agora.xtec.cat/ceip-lalio/ : menú- Informació curs vigent – Autoritzacions

PILOTES I JOGUINES

Per tal d’evitar incidències i accidents, l’alumnat NO ha de dur pilotes ni joguines pròpies a l’escola. Cada classe té assignat un material de pati i torns per utilitzar els diferents espais de joc.

Pel mateix motiu no es pot jugar a pilota al porxo.

Una salutació de tot el personal de l’Escola La Lió

Setembre de 2023