Canals de comunicació comunitat educativa

La comunicació entre famílies i escola és molt important. A La Lió li donem molta importància a aquest tema i per això disposem de diferents canals pels quals intentem arribar a tothom. Aquests canals són:

Tutoria Docent Adreça
I3 Carme París prom2020.lalio@gmail.com
I4 Lídia Marín prom2019@lalio.cat
I5 Ester Xandri i Txell Vidal prom2018@lalio.cat
1r Vanesa Monllor prom2017@lalio.cat
2n Neus Ruiz prom2016@lalio.cat
3r Xavi Navarro prom2015@lalio.cat
4t Maria Ferran prom2014@lalio.cat
Ana Reina prom2013@lalio.cat
Gema Moruno prom2012@lalio.cat
Secretària Verònica Costa
Cap d’estudis Xavier Admetlla
Direcció Silvia Casas direccio@lalio.cat

Reunions d’inici de curs

Al principi del primer trimestre es realitzen les reunions informatives de cada curs per explicar el funcionament del curs, els objectius a assolir, les sortides i altres informacions d’interès de cada nivell educatiu.

Entrevistes individuals

Cada tutor/a té una hora a la setmana destinada a programar entrevistes individuals amb les famílies. Aquestes entrevistes serveixen per fer un seguiment del nen/a i per poder tractar tots els temes que es creguin oportuns.

Comunicació directa amb el tutor/a

Cada docent del centre té un correu electrònic corporatiu per tal que les famílies us pugueu dirigir directament amb el tutor/a del vostre fill/a (comunicar absències, peticions d’entrevistes, altres aspectes que cregueu necessari)

L’agenda escolar per als nens i les nenes a partir de 1r, també serveix per poder establir aquesta comunicació directa.

Informes escolars

Educació Infantil s’entreguen a les famílies dos informes al llarg del curs sobre l’evolució dels seus fills i filles. A finals de gener i a final de curs.

Educació Primària s’entreguen dos informes qualitatius (primer i tercer trimestre), un informe d’autoavaluació (segon trimestre) i un informe amb qualificacions (final de curs).

Reunions AFA

L’Equip Directiu es reuneix de forma ordinària amb l’AFA per tal de coordinar temes organitzatius de l’escola.

Reunions Secretaria i Direcció

La Secretaria del centre està oberta a totes les famílies per resoldre qualsevol qüestió administrativa en horari de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 15h a 16:30h.

Les famílies us podeu comunicar amb la direcció del centre a través del correu electrònic: direccio@lalio.cat o demanant cita.

Correu electrònic de l’Escola

El correu de l’escola és el a8043371@xtec.cat.

Telèfon

Pàgina WEB

La nostra pàgina web de l’escola és la finestra per veure qui som i què fem. Es va actualitzant periòdicament, i en ella es pengen des d’informacions interessants per les famílies, com fotografies i informacions de les diferents sortides i activitats, treballs que ha fet l’alumat a les aules.

Per entrar a l’apartat de vídeos i fotos s’ha de fer amb la contrasenya facilitada per la direcció i/o els docents.

També hi trobareu informació del centre, documentació, calendari, etc.

Xarxes socials

L’escola té compte d’Instagram on publiquem notícies i activitats que anem realitzant durant el curs.