BENVINGUDA AL NOU CURS 2016-2017

Benvolguts/des
Per primera vegada us dono la Benvinguda al nou curs escolar 2016-2017 com a Directora de l’ESC Jacint Verdaguer.
Per a mi és un nou repte que començo amb il·lusió i forces fixant la mirada en el futur dels nostres alumnes.
És un plaer per a mi presentar-vos al nou Equip de Direcció:

DIRECTORA: Eva Maria Rubio Zafra
CAP D’ESTUDIS: Casimir Coca i Xancó
SECRETÀRIA: Maria Teresa Domingo Rigol

Aquest és un equip directiu de continuïtat, de traspàs, d’ il·lusió i de canvi per poder consolidar i millorar el projecte de l’ ESC Jacint Verdaguer per situar-la en els canvis que genera i exigeix el s.XXI.

Tot això no seria possible sense el treball conjunt amb tot l’EQUIP DOCENT, MONITORATGE I PERSONAL NO DOCENT que dia rere dia treballa amb els alumnes per intentar que el Jacint Verdaguer pugui donar resposta a les necessitats educatives dels alumnes que viuen i viuran en el segle XXI i que formen part d’ una societat en un bonic temps de canvi.

TOTS JUNTS OBRIM CAMINS
Donar-li la mà als alumnes i acompanyar-los en el seu aprenentatge. Començar a mirar-los des de diferents perspectives. En aquests moments de canvi, on hem d’estar a l’altura del moment que estem vivint, on els alumnes han d’aprendre de diferent manera. La societat i la tecnologia ens condueixen a canvis que hem d’aprofitar per millorar el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes.

Estimats alumnes, el dia 12 de setembre us esperem amb les portes obertes de bat a bat per continuar aprenent junts.

Eva Maria Rubio Zafra

Directora ESC Jacint Verdaguer