Convocatòria d’Ajut per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu pel curs acadèmic 2016-17

Està oberta la convocatòria d’Ajut per l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu pel curs acadèmic 2016-17 (Ministeri d’Educació) i finalitza el 29 de Setembre.

Recordeu que són beques destinades a alumnes amb discapacitat, trastorn greu de conducta, TDAH i altes capacitats (diagnosticat).

La sol·licitud de les beques es realitza online:

El curs anterior es van registrar moltes famílies; si és el cas, es pot entrar amb el DNI de l’alumne i contrasenya. Existeix la possibilitat de “no recordo la contrasenya/ ajuda per entrar”.

En el cas de no estar registrat, primer donar-se d’alta i segon inscriure’s.

Recordar que un cop omplertes i verificades totes les dades, en especial el correu electrònic (on rebran notificacions del tràmit), imprimir el pdf i validar el document. És important signar els apartats corresponents i annexar la documentació necessària:

– Còpia NIF o NIE del pare, mare o tutor, del sol·licitant i de tots els membres computables de la família a partir dels 14 anys.
– Documentació bancària on es vulgui cobrar la beca. Aquest compte ha d’estar a nom de l’alumne i no pot ser un pla futur o llibretes similars ja que no permeten transferències externes.
– Certificat de disminució de l’alumne vigent a data 31 de desembre de 2015 (si és el cas).
– Carnet de família nombrosa, monoparental vigent a data 31 de desembre de 2015 (si és el cas).
– En cas de separació , presentar sentència de separació.

El centre educatiu ha d’omplir i segellar la seva part així com el centre de tractament i el psicopedagog/-a de l’EAP.

Un cop retorni la sol·licitud completada al centre educatiu ja es pot fer l’ofici i lliurar als Serveis Territorials de Sant Feliu.