Fem dels somnis realitat!

Avui hem tingut una visita molt especial. Ens ha vingut a veure la Puri, una ex-alumna de la nostra escola.

Ha estat una tarda realment inefable. Hem rebut en la nostra assemblea a una persona meravellosa, ex alumna del nostre vaixell de somnis, una dona realment preparada, empoderada i intel·ligent. És enginyera tècnica de materials en SEAT, una professió molt interessant! Ens ha pogut explicar el viatge que ha realitzat per a fer dels seus somnis realitat. Hem parlat de fer de les dificultats oportunitats i d’una paraula que ens apassiona: LA RESILIÈNCIA. També ens ha instruït sobre l’esforç i l’actitud com les principals eines per a aconseguir les nostres metes. I és que l’única cosa impossible és allò que no intentes. Ha estat una tarda de molt aprenentatge així com de gran coneixement.

Gràcies Puri!