Fer la sol·licitud electrònica (amb DNI electrònic, l’IdCat Mòbil, Cl@ve o un certificat digital).

El Departament d’Educació posa a disposició una sol·licitud o formulari electrònic per tal que les persones interessades puguin dur a terme el tràmit de forma telemàtica.

Per utilitzar el formulari cal:

L’identificació d’un dels tutors/pare/mare, mitjançant el servei d’identificació: DNI electrònic, l’IdCat Mòbil, Cl@ve o un certificat digital.

-Clicar l’enllaç de la Web del Departament d’Educació https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

-Escollir el nivell del que es vol sol·licitar la plaça: Educació Infantil (P3-P4-P5) o Educació Primària (de 1r a 6è curs).

-Llegir els diferents punts de l’apartat 1 i informar-se de la documentació que hauran de preparar per adjuntar a la sol·licitud.

-Continuar amb l’apartat 2 i clicar a ‘Fes la sol·licitud de preinscripció i presenta-la’:

*Important: Si la preinscripció és per una plaça de P3 s’ha de deixar en blanc la casella ‘número de Registre del RALC’. Si l’alumne/a ja està escolaritzat a Catalunya, haurà d’indicar el número de registre de RALC. Si no el recorda, podrà demanar-lo a l’escola on actualment està escolaritzat o a través d’aquest enllaç

-En acabar, se li generarà el resguard de la preinscripció.

*Important: Comprovar si al resguard s’indica que ha d’adjuntar nova documentació i guardar-lo per si s’ha de fer alguna modificació.