Tornem a obrir la Biblioteca Tutoritzada!

La Biblioteca Tutoritzada forma part de l’Extensió del Temps d’Aprenentatge, una Actuació Educativa d’Èxit que compta amb la participació de voluntaris i alumnat. L’activitat es porta a terme a la Biblioteca del centre, és gratuïta i es realitzarà tots els dies 16:30h a 18h.

A la Biblioteca Tutoritzada es dóna suport als alumnes en les seves tasques escolars, es resolen dubtes, es porten a terme recerques i s’estudia, tot fent us de l’aprenentatge dialògic, és a dir, l’aprenentatge entre iguals. Serà un lloc d’estudi extraescolar per realitzar les tasques o els deures mitjançant la interacció i la cooperació entre l’alumnat que hi participa i l’ajuda del voluntariat .

Aquesta activitat va dirigida a tot l’alumnat del centre i comptem amb la col·laboració de dues persones, la Merche i la Cristina, que seran responsables de l’espai mentre romangui obert.

La Biblioteca Tutoritzada està oberta a la participació de tot tipus de voluntaris, ja siguin familiars, amics, estudiants, ex-alumnes, etc…

Per poder participar, el primer dia haureu d’apropar-vos amb el vostre fill o filla, a partir del dilluns dia 13 de desembre a les 16:30h per sol·licitar la inscripció. Us donarem un carnet d’usuari de la biblioteca perquè pugueu fer-la servir.

Els dilluns, dimecres i divendres estarà oberta per alumnes de Cicle Mitjà i Superior (3r, 4rt, 5è i 6è).

El dimarts i el dijous estarà oberta per alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial (P3, P4, P5, 1r i 2n).

Us esperem!

* Aquesta activitat és possible gràcies al PMOE (Pla de Millora d’Oportunitats Educatives), que contempla diferents mesures per ajudar l’alumnat i les seves famílies a superar les seqüeles produïdes per la pandèmia de Covid19.