HEM GAUDIT DEL CARNAVAL A L’ESCOLA

Hem gaudit del Carnaval a la nostra escola. En Carnestoltes ens va enviar unes consignes i les hem obeït durant tota la setmana passada.
Veníem amb pijama, alguna cosa divertida al cap, tot elegants, de persones grans, etc.
I per acabar la setmana ens van disfressar de mar, les FAMÍLIES de L’AFA, ens van ajudar a fer la disfressa i nosaltres ens ho vam passar molt bé, ballant i escoltant música amb la vostra companyia.
Esperem que tothom s’ho hagi passat tan bé com nosaltres, i a esperar el pròxim Carnaval
Aquí envio algunes fotos d’aquesta setmana.

usp=sharing

Ara comença, la vella quaresma que com té moltes cames no pot caminar. Set cames té i cada divendres li treurem una perquè pugui caminar.

I quan tingui dues o menys, arribarà les vacances de Setmana ¨Santa i la Primavera.

Fins aviat.