Amazon “Un Clic para el Cole”

A l’Escola Joaquim Ruyra participem a a la iniciativa Un Clic para el cole, creada per Amazon.es i dirigida als centre educatius.

A la campanya Un Clic per al cole, Amazon dotarà amb un crèdit virtual equivalent a un percentatge del valor de les compres dels clients que participin en ella.

És molt fàcil, només has de visitar la web https://www.unclicparaelcole.es/ , escollir la nostra escola “Escola Joaquim Ruyra (L’Hospitalet de Llobregat)” i un tant per cent del valor de les compres que facis a Amazon es convertirà en un donatiu per l’escola. Això no et suposarà cap sobrecost per la teva compra, es Amazon qui fa el donatiu.

És molt important que indiqueu “Escola Joaquim Ruyra”, de l’Hospitalet de Llobregat (hi ha altres escoles amb el mateix nom que no són la nostra a Blanes i a Barcelona). S’ha de tornar a fer la inscripció tot i que el curs passat ja hagueu participat.

Per participar o consultar més informació, pots fer click aquí