VISCA SANT JORDI!!!

Durant la setmana passada, hem tingut diferents activitats per ser Sant Jordi: els Jocs Florals, regalar una rosa i l’apadrinament lector.
I sabeu què?
Un jurat format per pares i professors han premiat sense saber a qui pertanyien aquestes composicions literàries i plàstiques a alumnes de l’escola. I ens ha tocat a nosaltres.
La classe de les Estrelles ha estat premiada, per una composició de les quatre que havia presentat.
Per això la taula guanyadora ha tingut un premi una mica més especial, un conte i la resta ha tingut com premi un llapis per poder continuar fomentant la creativitat i imaginació a casa.
El dia de Sant Jordi van regalar una rosa de plastilina
El dijous van fer l’apadrinament amb els alumnes de 5è (tutores: Mireia i Nahiara) al gimnàs, ens van ensenyar i llegir llibres de la biblioteca. Va ser una estona molt tranquil·la, i van gaudir d’una bona companyia.
I el divendres, van veure l’obra de Sant Jordi, representada pels nostres amics de I5A, amb els seus vestits de reis i reïnes, princeses i Sant Jordi, de Dracs i soldats.
Pot plegar, ha estat una setmana plena d’actes que no oblidarem mai.
I aquí tenim algunes fotos d’aquestes activitats.