Una enlluernadora notícia

Els inefables alumnes de 6è han acabat les competències bàsiques.

Avui explicarem una espectacular notícia que ha tingut lloc a la meravellosa escola Joaquim Ruyra de l’Hospitalet de Llobregat.  La setmana passada, els i les alumnes de 6è A i B per fi van acabar les esgarrifoses i terrorífiques proves de final de primària.

Durant tota l’etapa de cicle superior, hem suat tinta per enfrontar-nos a aquest repte tan important. En aquests dos cursos, ens hem preparat amb tot el nostre cor i esforç per superar aquests exàmens que no són bufar i fer ampolles. Les matèries més significatives que hem treballat han sigut matemàtiques, català, medi, castellà i anglès.

Tot i que ens vam sentir nerviosos a l’inici, els nostres estimats professors ens van ajudar a superar aquesta complicada travessia i sortir amb èxit de la nostra zona de confort.

Ara, per posar la cirereta del pastís, ens acomiadarem del nostre vaixell dels somnis marxant junts de colònies i gaudint d’una experiència inoblidable.

Estem més contents que un gínjol!

24/04/2024, Hospitalet de Llobregat.