Trobada d’escoles sostenibles

Aquest passat divendres vam assistir a l’última trobada d’aquest curs d’escoles sostenibles d’Hospitalet de Llobregat. En aquesta sortida vam poder gaudir de diferents tallers i activitats relacionades amb el medi ambient, incloses en el projecte de sostenibilitat dut a terme en diverses escoles i instituts de la ciutat. Els nens i nenes van seguir aprenent sobre com tenir cura del planeta i ser ciutadans i ciutadanes cívics. Els tallers van tractar sobre educació viària, estalvi en el consum d’aigua i energia, gestió de residus, reciclatge i reutilització.

Un dia que es pot considerar un gra de sorra més en la gran tasca de conscienciació ecològica que ens queda per fer com a societat!