Tertúlies Dialògiques de Familiars

Benvolgudes famílies,

Voleu passar una estona amb altres familiars? Si voleu conèixer a altres famílies podeu venir tots els dilluns de 15h a 16:30h, a la Biblioteca de l’escola.

La nostra escola participa del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE-PROA+) que contempla diferents mesures per ajudar l’alumnat i les seves famílies a superar les seqüeles produïdes per la pandèmia de Covid19.

El llibre que compartirem serà “Aprendiendo Contigo”, un llibre que de ben segur us servirà per conèixer amb més profunditat els motius que ens van fer optar per la Transformació en Comunitat d’Aprenentatge..

Les Tertúlies seran els dilluns de 15h a 16:30h, aprofitant que els nens i nenes estan a classe.

Us convidem a aquest espai per compartir i conèixer altres famílies de l’escola.