Teatre Extraescolar

Estimades famílies,

Fa uns dies vam passar una enquesta per veure quines famílies estaven interessades en fer una extraescolar gratuïta de teatre, aprofitant que l’escola participa del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE) que contempla diferents mesures per ajudar l’alumnat i les seves famílies a superar les seqüeles produïdes per la pandèmia de Covid19.

La participació ha estat multitudinària, més de 80 infants estaven interessats en l’activitat! Estem molt contents i això ens anima a pensar noves activitats per totes les famílies de la nostra escola.

Així i tot, com que només disposàvem de 24 places, hem hagut de fer un sorteig. Les famílies que tenen una plaça per les seves filles i fills seran informades aquesta setmana per poder començar la setmana vinent.

L’horari serà els dimarts o els dijous de 16:30 a 18:00

Moltes gràcies!

Tres Niños En Trajes Que Realizan Obra De Teatro En El Escenario. Los Niños Pequeños Vestidos Como Un Príncipe, Princesa Y El Oso. Representación Teatral En La Guardería O La Escuela Ilustraciones