Les classes de 3r ja coneixen a PLATERO!

Hola a tots i a totes!

Les tertúlies literàries són d’allò més emocionant. A 3r hem començat a llegir “Platero y yo” de Juan Ramon Jiménez. Hem conegut a PLATERO, l’estimat ase de Juan Ramon i cada setmana ens endinsem en noves aventures, anècdotes i històries que ens explica l’autor.

Estem segurs que aquest llibre ens encantarà!

Us deixem amb alguns temes i converses que hem tingut durant aquestes setmanes a les tertúlies. A les dues classes hem parlat sobre si Platero podria anar o no a l’escola, ja que Juan Ramon en un capítol ho va pensar i imaginar… Això va ser el que vam pensar nosaltres:

B: Platero no puede ir a la escuela porque los animales no tienen lenguaje.

A: No tienen lenguaje pero pueden aprender otras cosas porque tienen ojos y escuchan.

S: Los animales se pueden comunicar entre ellos.

S: En vez de ir a la escuela, Juan Ramón puede enseñar a Platero.

A: Yo creo que Platero no puede ir al colegio pero si puede aprender. Que vaya al colegio es un poco raro.

S: Los burritos no saben escribir es mejor que Juan Ramón le enseñe otras cosas. Con el tiempo puede aprender.

A: Se pueden reír de él si no sabe. Hay personas que se ríen si no sabes algo y eso no está bien, te sientes avergonzado…