LA NOSTRA GENT GRAN

Hola a tots i totes!

Com ja sabeu a l’Hospitalet de Llobregat estem celebrant la Setmana de la Solidaritat. Aquest any ha tractat sobre la gent gran.

Al cicle mitjà, els nens i nenes de 3r i 4t hem dedicat aquests dies per parlar sobre què entenen per gent gran, quines són les seves necessitats i hem reflexionat sobre com poder ajudar-los.

Algunes de les reflexions han estat aquestes:

“Hem de fer companyia sempre als nostres avis i àvies”.

“Si veiem alguna persona molt gran creuant un pas de vianants la podem ajudar”.

“La gent gran també juga i fan esport, podem jugar amb ells/es però més suau”.

“Els hem d’ajudar sempre que ho necessitin”.

Per tot això, els hem volgut fer un petit regal, en el que els nens i nenes han dedicat un poema sobre la tardor per a tota la nostra estimada gent gran. Per a què tinguin un bon dia i un record dels alumnes de l’escola Joaquim Ruyra!

Esperem que us agradin:

POEMA DE LA TARDOR. ALUMNES DE 3R DE PRIMÀRIA:

POEMA DE LA TARDOR. ALUMNES DE 4T DE PRIMÀRIA:

UNA ABRAÇADA BEN GRAN!