Jornades matemàtiques per a tots i totes

La passada setmana els nens i nenes del Joaquim Ruyra vam participar en les jornades virtuals matemàtiques que es celebren anualment a l’Hospitalet de Llobregat. Els nens i nenes van usar totes les seves habilitats deductives per esbrinar a través d’enigmes matemàtics on es trobava amagat l’objecte desaparegut de cada escola. Totes les escoles de la ciutat amb la inigualable cooperació del CRP, van fer possible que el nostre alumnat hagi pogut gaudir d’una estona meravellosa on practicar les seves destreses pel que càlcul i lògica respecta.

Al Ruyra som uns grans matemàtics i  matemàtiques, ens ecanta!