Foment de l’esport minoritari.

Benvolgudes famílies,

La nostra escola participa en el Projecte d’innovació Pla Educatiu d’Entorn 0-20 (PEE 0-20), promogut pel Departament d’educació conjuntament amb l’Ajuntament de la ciutat.

A partir d’aquest pla, hem elaborat el nostre projecte de centre “Escola oberta a un futur d’èxit”.

Un dels objectius que ens hem plantejat és el d’incentivar la pràctica d’activitats físic-esportives i donar a conèixer els esports no majoritaris.

És a partir d’aquest objectiu que demanem la vostra col·laboració per portar a terme, de forma gratuïta, la pràctica a l’escola d’algun esport minoritari com pot ser el handbol, voleibol, hoquei, etc.

Si n’estàs interessat/da no dubtis en posar-te en contacte amb l’equip de gestió del centre a través dels telèfons 934406344 / 633402129 o del correu electrònic info@joaquimruyra.cat