Familiars a l’escola: Ens donen la vida!

Aquestes dues setmanes a la classe de 6è A hem tingut el plaer de rebre com a voluntàries diverses famílies:

A grups interactius de català ens han ajudat la Susana, la Gina i la Marlene; les mares de la Juliana, del Dylan i de la Brenda respectivament.

A grups interactius de castellà ens ha ajudat la Nuvia, la mare de l’Estefania.

Com ja sabeu, a l’escola estem més feliços que un gínjol quan algun pare, mare, familiar o qualsevol persona ens visita per ajudar i col·laborar en l’aprenentatge dels nostres infants. L’impacte positiu que té, tant en els alumnes com a la resta de participants de la comunitat d’aprenentatge en la que ens trobem és colossal!

Amb aquest article us volem donar les gràcies per la vostra participació i convidar-vos a aquells i aquelles que encara no heu vingut. No tingueu por, perquè navegarem junts en el mateix vaixell, anomenat Joaquim Ruyra, a través d’aquest meravellós oceà d’aprenentatges.

Us esperem amb els braços oberts!