EXPRESSIÓ CORPORAL EN ANGLÈS P3

Des del dia 1 de desembre a l’escola estem fent l’activitat “Expressió corporal en anglès”. És una activitat que es portarà a terme tots els dimecres de 16:30 a 17:30 amb els infants de P3. Aquesta extraescolar es pot dur a terme gràcies a una mare voluntària; la Fanny, que és la mama de l’Izan Pastor de P3B.

Amb aquesta activitat es pretén que els més petits, carregats de molta energia, siguin capaços de canalitzar-la controlant el seu cos. Es treballa i s’introdueixen jocs d’orientació en l’espai així com jocs d’expressió, d’emocions i de coneixement corporal, aprenent anglès d’una manera natural, divertida i intuïtiva mitjançant el joc, la música i el ritme.

Aquí teniu algunes fotos per tal que veieu que bé s´ho van passar!!!!!!!