ENS HA VISITAT LA TELEVISIÓ!

Estem més contents que un gínjol! La televisió ha vingut a l’escola a fer un tomb i ens ha vist en plena acció. Ens hem posat les piles i hem treballat de valent. No és res de nou, sempre ho donem tot i a més ens ho passem pipa. Al final és bufar i fer ampolles! Els grups interactius són la bomba, aprenem dialogant, interactuant i aportant el nostre granet de sorra. Aprendre i passar-ho bé ÉS POSSIBLE.

Moltes gràcies a totes les famílies, tant les que heu pogut venir avui a ajudar-nos com a aquelles que veniu al llarg del curs.