El sensei de matemàtiques de l’escola es jubila

Aquest curs tenim una trista notícia que omple els cors dels i les alumnes del Joaquim Ruyra. El José Antonio se’ns jubila després de dècades ensenyant a les noves generacions de nens i nenes.

Aquest excels mestre i geni de les matemàtiques ens ha ensenyat a través de les més competencials teories pedagògiques tot un univers de sabers en aquesta àrea.

La seva dedicació i saviesa ens han acompanyat i guiat en el camí dels coneixements, fent-nos apreciar i valorar les matemàtiques, les quals han esdevingut un tresor per a cadascú i cadascuna de nosaltres.

Volem agrair-li el seu esforç i perseverança en la seva tasca docent que ens ha fet créixer i convertir-nos en les meravelloses persones que som avui.

Sempre seràs un dels capitans del nostre estimat Ruyra!