Cross Escolar Solidari 2023

Els nens i nenes del Joaquim Ruyra van poder participar al Cross Escolar Solidari organitzat pel Consell esportiu de L’Hospitalet i que va tindre lloc el passat dissabte 18 de novembre al Circuit de la Feixa Llarga (barri de Bellvitge). Tots els esportistes arribats a meta van rebre una motxilla amb obsequis i una medalla commemorativa. El Cross Escolar de L’Hospitalet va estar vinculat a la commemoració del dia Universal dels drets dels infants per aquesta raó es va fer una lectura del manifest a la tarima d’autoritats. Inflables i d’altres activitats per als més petits van fer gaudir els nens i nenes de la nostra escola d’una matinal d’esport a la nostra ciutat. Enhorabona a tots els participants i gràcies a les famílies per la vostra predisposició.