Convocatòria d’Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Avui comença el procés de renovació parcial dels membres del Consell Escolar. En aquesta ocasió es renoven 3 membres del sector pares i mares i 2 membres del sector del professorat.

Aquí us detallem els passos a seguir:

Com es pot ser membre del Consell Escolar?

La presentació es pot fer tant de manera presencial (al despatx de direcció) com telemàtica fins al dia 10 de novembre fent click aquí

Passat el termini es procedirà a la publicació de les candidatures.

Tots els pares, mares o tutors dels alumnes són electors i es poden presentar com a candidats. Tenen el dret i el deure de participar en les votacions. Per poder votar s’ha de portar el DNI/NIE o passaport.

Atentament

La Direcció