Beques Menjador 2023 / 24

Benvolgudes famílies:

Us informem que s’ha obert el termini per demanar ajuts de menjador escolar pel curs 2023/24.

La sol·licitud i la documentació corresponent s’ha de lliurar a la secretaria de l’escola. També la podeu escanejar i enviar al correu de la secretaria del centre (jcazorla@xtec.cat) fins al 19 de maig de 2023. Quan envieu la documentació a l’e-mail, a l’assumpte escriviu: Beques Menjador + Nom i Cognoms de l’alumne/a + Curs que farà.

Podeu consultar dubtes al telèfon 633 402 129.

• Les famílies dels alumnes nous o que no van fer la sol·licitud el curs passat han d’omplir el model de sol·licitud genèric. El podeu baixar fent click aquí o el podeu demanar a la consergeria.
  • Les famílies dels alumnes que ja eren al centre al curs passat i NO han variat els membres de la unitat familiar:

Han d’entregar el full que els ha donat l’escola. Cal omplir les dades que falten (Dates de naixementsignatures…). Les caselles dels menors d’edat les ha de firmar el pare/mare o tutor amb la signatura de l’adult.

Si hi ha hagut algun canvi de domicili, de document d’identificaciód’ajuts no subjectes a IRPF (renda garantida, ajuts de lloguer…), etc., caldrà justificar-ho amb la fotocòpia de la documentació oportuna.

No han de presentar cap document de custòdia si no s’han produït canvis.

• Les famílies dels alumnes nous que ja tenien germans sol·licitants al centre i NO han variat els membres de la unitat familiar:

Han d’entregar els fulls que els ha donat l’escola. El del germà serveix per actualitzar les dades del nou alumne.

• Les famílies dels alumnes que ja eren al centre, van demanar beca i han variat els membres:

Poden modificar la sol·licitud entregada per l’escola amb les dades correctes i la documentació justificativa.

També poden entregar el model de sol·licitud genèric que el podeu baixar fent click aquí o el podeu demanar a la consergeria.

Les sol·licituds genèriques han d’incloure la següent documentació:

– Certificat de convivència actual (menys de tres mesos).

– Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport de tots els membres de la unitat familiar.

– Pares separats o divorciats: Acreditar la custòdia amb sentència de separació o divorci i conveni regulador.

– Pares solters o vidus: Fotocòpia llibre de família o certificat de viduïtat.

– Si és el cas, sempre s’hauran de justificar amb els documents corresponents els ingressos no subjectes a IRPF:

• Les persones que estiguin donades d’alta al sistema especial de treballadors de la llar de la Seguretat social, caldrà que aportin el contracte/s de treballador/a de la llar vigent l’any 2022.
  • Certificat de l’Agència Catalana de l’Habitatge amb l’import total rebut l’any 2022 en concepte d’ajut pel pagament del lloguer d’un habitatge.
  • Altres: ajuts d’altres administracions, fundacions, entitats, etc. indicant l’import percebut durant l’any 2022 (si aquestes no han sigut dineràries cal que quantifiquin el valor del bé. Ex. Roba i aliments per valor de 100 euros).

La Direcció