Formació en competència digital bàsica per famílies

A l’Escola Joaquim Ruyra participem al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives.

El Pla de millora d’oportunitats educatives és una mesura extraordinària per al curs 2020-2021, que s’adopta per pal·liar els efectes desfavorables de la suspensió de l’activitat lectiva presencial durant el darrer trimestre del curs 2019-2020.

Un dels àmbits que contempla aquest pla és la formació de familiars.

Des de l’escola hem organitzat una formació en competència digital bàsica per assessorar a les famílies en les activitats amb format digital que s’envien per a realitzar a casa. Resoldrem dubtes respecte el funcionament de la pàgina web de l’escola, el Telegram de les classes, el Google Meet, les aplicacions dels dispositius mòbils, el Google Classroom, etc…

És per aquest motiu que hem elaborat aquesta petita enquesta.

Necessitem saber quants familiars esteu interessats en rebre aquesta formació. La formació serà d’una sessió i es realitzarà a l’escola en horari de 16:30 a 18h en petits grups de 6 persones. Hi haurà la possibilitat d’escollir entre el dilluns, el dimecres i el dijous.

És molt important la vostra participació en aquesta activitat.

Per omplir el formulari, feu click aquí

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.