Programes de sostenibilitat

Som una escola sensible al canvi climàtic i a través de diferents projectes volem sensibilitzar els nostres alumnes sobre la importància del reciclatge.

Els alumnes de 5è lideren cada curs el programa de l’anella, on prenen consciència de la importància del reciclatge de les anelles de plàstic que porten les llaunes de begudes i fan la difusió d’aquest programa a la resta de l’escola. Amb la recollida d’anelles de plàstic durant tot el curs posem la mirada en els plàstics i el mar.

El projecte d’Agenda 21+ té com a objectiu la millora i l’estructuració dels processos i protocols interns de gestió d’energia, residus i aigua, com també la reducció del consum energètic i d’aigua, entre d’altres. Conscienciem els infants en l’ús responsable de l’energia.