Menjador escolar

Autoritzacions de recollida del menjador: Comunitat petita i mitjana (de I3 a 3r), comunitat gran (de 4t a 6è)

MENÚS

Menú gener/ Menú gener halal

MOLT IMPORTANT: Nou número de compte per fer els pagaments del menjador

La gestió es fa a través de l’AMPA de l’escola i l’empresa que gestiona el nostre menjador escolar és LA VOSTRA CUINA.

Inscripció: Totes les famílies que vulguin que els seus fills i filles utilitzin el servei menjador, han de fer una nova inscripció.

Cal omplir aquest document i enviar-lo al correu: joaquimblume@vostracuina.com

Si teniu dubtes, podeu consultar amb la coordinadora del menjador al telèfon: 689 66 08 47

Us atendrà des del 7 de setembre en horari de 9 a 10h.

L’alumnat d’I3 iniciarà el menjador a partir del 18 de setembre.

Pagament: El preu del menú serà de 6,91€ per als usuaris fixos i 7,60€ per als usuaris temporals.

Es pot pagar per domiciliació bancària (es cobrarà entre l’1 i el 7 de cada mes) o bé per transferència (s’ha de fer entre l’1 i el 7 de cada mes).

Si necessiteu altres mètodes de pagament, podeu parlar amb la coordinadora.

Les absències tindran un preu de 4,41€, que només s’hauran de pagar els dos primers dies (si hi ha més dies d’absència, no es cobraran).

Les absències per causa mèdica justificada que s’avisin abans de les 9,30h del matí per mail o per mòbil a la coordinació del menjador no es cobraran, segons demana la Síndica de Greuges de Sabadell. (Cal presentar el justificant mèdic)