PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

La preinscripció serà entre el 13 i el 22 de maig telemàtica i del 19 al 22 de maig presencial amb cita prèvia. Es recomana fer-la de manera telemàtica.

Per demandar cita o resoldre dubtes truqueu al 937101504 o envieu un email a8035969@xtec.cat

ES PODEN PRESENTAR SOL·LICITUDS FORA DE TERMINI A L’ESCOLA DEMANANT CITA PRÈVIA

BAREM PROVISIONAL
CITA PRÈVIA
MÉS INFORMACIÓ
PREGUNTES FREQÜENTS

Nota de premsa del Departament d’Educació

Per a més informació podeu descarregar-vos la guia per a la preinscripció del Departament d’Educació. També hi trobareu el calendari i la sol·licitud per entregar presencialment.

Projecte Educatiu de Centre

Tríptic informatiu d’escola

ACTIVITATS DE SANT JORDI

Des de l’escola Joaquim Blume us volem desitjar una feliç diada de Sant Jordi!

I per celebrar-ho, els alumnes de 6è ens porten a casa “La Llegenda de Sant Jordi”. Ja podeu escoltar un nou capítol d’aquesta fantàstica història!

Voleu veure més activitats de Sant Jordi? No us perdeu el nostre padlet!

#JoaquimBlumeEsQuedaACasa

Perquè sabem del gran esforç que tots esteu fent, perquè ens agrada veure com us les enginyeu per estar a casa i sobretot perquè us trobem a faltar, us agraïm de tot cor la vostra col·laboració en #JoaquimBlumeEsQuedaACasa.

EXPOSICIÓ 40È ANIVERSARI ESCOLA JOAQUIM BLUME

El 25 de febrer inaugurem l’exposició “ESCOLA JOAQUIM BLUME, 40 ANYS SUMANT”, un recorregut per la nostra història i una mostra del nostre present, on podreu conèixer els nostres orígens i veure com treballem actualment des que formem part del programa Magnet .

Ha estat un treball de tota la comunitat educativa fet amb molta estima i dedicació.

Esperem que ho gaudiu molt!!!!!

LES RECONTRAPREGUNTES DEL CRM

El dimecres 29 de gener vam rebre la visita dels investigadors del CRM. El Lluís (el director del CRM), la Isabel, el Klaus, el Tim i el Víctor, ens van explicar els reptes que ens proposaven per aquest curs, unes preguntes relacionades amb el món i la ciència. Vam poder formular hipòtesis sobre les respostes i les explicacions dels investigadors ens van donar més pistes per poder decidir quina pregunta investigarem.

A més a més van venir de la Fundació Jaume Bofill a gravar-nos i fer-nos entrevistes, aviat us mostrarem el vídeo!!!!

JORNADA DE PORTES OBERTES

Ja hem fet les jornades de portes obertes per a les famílies interessades en venir a l’escola el proper curs però si no heu pogut assistir podeu trucar-nos al 937101504 per concertar una visita.

Donat que ja no podem oferir-vos una visita al nostre centre, us deixem aquest vídeo de com és un dia a l’escola Joaquim Blume.

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES:

Us preguem que respecteu els horaris.

DIRECTOR: Domingo Rodríguez

Dilluns de 15 a 16.30 hores i dimecres de 9 a 10 hores

CAP D’ESTUDIS: Eva Ruiz-Ruano

Dilluns de 9 a 10 hores i dimarts de 15 a 16.30 hores

SECRETÀRIA: Patricia Ortigosa

Dilluns de 11:30 a 12:30 hores, dimecres de 15 a 16.30 hores i divendres de 9 a 10 hores

ADMINISTRATIVA: Marta Badias

Dimarts i dijous de 9 a 13 hores i de 15 a 17 hores i divendres de 9 a 13 hores (quinzenalment)

DESCOBRIM EL MÓN AL JOAQUIM BLUME

Ahir vam fer la gran exposició dels projectes del curs i vam gaudir de moltes activitats més! Us volem agrair la vostra assistència i molt especialment a totes les famílies que van preparar les activitats culturals. Entre tots vam aconseguir que fos un dia inoblidable!

Colònies CS

Els alumnes de cicle superior han estat de colònies els dies 20, 21 i 22 a Can Putxet i han fet moltes activitats! Voleu veure més fotos?