LLISTAT LLIBRES CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el llistat de llibres pel proper curs 2019-2020. La venda de llibres de text per al curs 2019-2020 es farà a l’AMPA de l’escola, sota comanda.

Cal retornar aquest document omplert i signat a l’AMPA en les següents dates: 1, 3, 4, 8, 9, 10, 11 i 12 de juliol de 9 a 11.

Els preus dels llibres ja tenen aplicat un descompte sobre el preu de venda al públic marcat per les editorials.

En tornar de les vacances d’estiu, els lots de llibres estaran llestos i els alumnes els tindran a l’aula.

Bon estiu.

Llistat llibres famílies 2019-2020

DESCOBRIM EL MÓN AL JOAQUIM BLUME

Ahir vam fer la gran exposició dels projectes del curs i vam gaudir de moltes activitats més! Us volem agrair la vostra assistència i molt especialment a totes les famílies que van preparar les activitats culturals. Entre tots vam aconseguir que fos un dia inolvidable!

Colònies CS

Els alumnes de cicle superior han estat de colònies els dies 20, 21 i 22 a Can Putxet i han fet moltes activitats! Voleu veure més fotos?

Les nostres creacions amb WeDo 2.0

Us deixem unes imatges de com treballem la robòtica amb el Lego WeDo 2.0

FEM EXPERIMENTS AMB ELS INVESTIGADORS DEL CRM

El dimecres 6 de maig van venir a la nostra escola la Patricia, el Tim, el Klaus i el Víctor, que són investigadors al Centre de Recerca Matemàtica. Ens van ajudar amb els nostres projectes i vam fer uns experiments molt interessants.

La Patricia va ajudar als nens i nenes de primer A a descobrir com ens afecta la temperatura. A primer B, el Tim va fer un experiment per aprendre per què surem més a la mar. El Klaus va anar amb els nens i nenes de tercer B a calcular la distància amb l’horitzó i el Víctor va col·laborar al projecte de quart A investigant per què hi ha països rics i pobres.

I ara nosaltres també sortim a la pàgina web del CRM! Mireu la seva notícia!

JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper 26 de març a les 15:15h farem una jornada de portes obertes per les famílies interessades en venir a l’escola el proper curs.

Si no us va bé l’horari podeu trucar-nos al 937101504 per concertar una visita.

Ha arribat el rei Carnestoltes!

Avui ha vingut el Rei Carnestoltes ben acompanyat pels nens i nenes de l’aula d’acollida de la nostra escola.

I ens ha deixat aquestes consignes:

“Dimecres cap a cole amb mandra i molta son vine en pijama que és el somni de tothom!”

“Dijous unes ulleres portaràs: de sol, de piscina o de les que porten nas!”

I divendres la teva disfressa et posaràs i a la festa del Blume la lluiràs!

Així que ja sabeu, esteu tots i totes convidats a la festa de Carnaval el divendres a la tarda. Les portes s’obriran a les famílies al voltant de les 15.20 hores per poder gaudir tots junts de la festa a la pista.

Recordeu que els alumnes que es quedin a dinar hauran de portar la disfressa a una bossa amb el nom ben visible tant a la bossa com a les diferents parts de la disfressa.

La recollida dels alumnes no es realitzarà a la pista, es farà de la manera habitual.

Resultats dels PROCESSOS PARTICIPATIU

Ja és oficial!

Ens han confirmar l’assignació de 65000€ pel nostre projecte de pati!!

Un cop més, us volem agrair la vostra participació , sense el vostre ajut no hagués estat possible!

Us mantindrem informats de les novetats!

Tornem a l’escola!

Avui ens hem trobat una sorpresa a l’escola!

Els Reis han vingut al Blume i ens han portat moltes capses de Lego!

CONCERT DE NADAL

Us agradaria tornar a veure els Concerts de Nadal? Aquí podeu veure totes les actuacions de cada grup!

CICLE SUPERIOR

CICLE MIG