40è aniversari de l’Escola

Durant aquest curs celebrem el 40è aniversari de la nostra escola.

Hem aprofitat aquest esdeveniment per realitzar indagacions sobre la nostra escola i pensar com ens agradaria que fos aquesta celebració tant important.

Hi ha aules que han escollit el nom de la classe pensant en la figura del Joaquim Blume i el que representa, d’altres estan investigant com era la nostra escola fa 40 anys….

Si alguna família disposa d’informació referent a la història de la nostra escola o a la figura de l’esportista olímpic Joaquim Blume us agrairem moltíssim la vostra col·laboració!!!!

REUNIONS D’INICI DE CURS

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

US INFORMEM QUE LES REUNIONS DE MARES I PARES SERAN COM SEMPRE A LA TARDA, A LES 17 HORES.

APROFITEM PER RECORDAR-VOS LES DATES DE LES REUNIONS I LA IMPORTÀNCIA DE LA VOSTRA ASSISTÈNCIA:

• 24 DE SETEMBRE  CICLE SUPERIOR.
  • 25 DE SETEMBRE CICLE MITJÀ.
  • 26 DE SETEMBRE CICLE INICIAL.
  • 2 D’OCTUBRE P-4 I P-5.
  • 24 D’OCTUBRE P-3.

HI HAURÀ SERVEI DE CANGURATGE A CÀRREC DE L’AMPA

US HI ESPEREM!!!!

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES:

Us preguem que respecteu els horaris.

DIRECTOR: Domingo Rodríguez

Dilluns de 15 a 16.30 hores i dimecres de 9 a 10 hores

CAP D’ESTUDIS: Eva Ruiz-Ruano

Dilluns de 9 a 10 hores i dimarts de 15 a 16.30 hores

SECRETÀRIA: Patricia Ortigosa

Dilluns de 11:30 a 12:30 hores, dimecres de 15 a 16.30 hores i divendres de 9 a 10 hores

ADMINISTRATIVA: Marta Badias

Dimarts i dijous de 9 a 13 hores i de 15 a 17 hores i divendres de 9 a 13 hores (quinzenalment)

LLISTAT LLIBRES CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el llistat de llibres pel proper curs 2019-2020. La venda de llibres de text per al curs 2019-2020 es farà a l’AMPA de l’escola, sota comanda.

Cal retornar aquest document omplert i signat a l’AMPA en les següents dates: 1, 3, 4, 8, 9, 10, 11 i 12 de juliol de 9 a 11.

Els preus dels llibres ja tenen aplicat un descompte sobre el preu de venda al públic marcat per les editorials.

En tornar de les vacances d’estiu, els lots de llibres estaran llestos i els alumnes els tindran a l’aula.

Bon estiu.

Llistat llibres famílies 2019-2020

DESCOBRIM EL MÓN AL JOAQUIM BLUME

Ahir vam fer la gran exposició dels projectes del curs i vam gaudir de moltes activitats més! Us volem agrair la vostra assistència i molt especialment a totes les famílies que van preparar les activitats culturals. Entre tots vam aconseguir que fos un dia inoblidable!

Colònies CS

Els alumnes de cicle superior han estat de colònies els dies 20, 21 i 22 a Can Putxet i han fet moltes activitats! Voleu veure més fotos?

Les nostres creacions amb WeDo 2.0

Us deixem unes imatges de com treballem la robòtica amb el Lego WeDo 2.0

FEM EXPERIMENTS AMB ELS INVESTIGADORS DEL CRM

El dimecres 6 de maig van venir a la nostra escola la Patricia, el Tim, el Klaus i el Víctor, que són investigadors al Centre de Recerca Matemàtica. Ens van ajudar amb els nostres projectes i vam fer uns experiments molt interessants.

La Patricia va ajudar als nens i nenes de primer A a descobrir com ens afecta la temperatura. A primer B, el Tim va fer un experiment per aprendre per què surem més a la mar. El Klaus va anar amb els nens i nenes de tercer B a calcular la distància amb l’horitzó i el Víctor va col·laborar al projecte de quart A investigant per què hi ha països rics i pobres.

I ara nosaltres també sortim a la pàgina web del CRM! Mireu la seva notícia!

JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper 26 de març a les 15:15h farem una jornada de portes obertes per les famílies interessades en venir a l’escola el proper curs.

Si no us va bé l’horari podeu trucar-nos al 937101504 per concertar una visita.

Ha arribat el rei Carnestoltes!

Avui ha vingut el Rei Carnestoltes ben acompanyat pels nens i nenes de l’aula d’acollida de la nostra escola.

I ens ha deixat aquestes consignes:

“Dimecres cap a cole amb mandra i molta son vine en pijama que és el somni de tothom!”

“Dijous unes ulleres portaràs: de sol, de piscina o de les que porten nas!”

I divendres la teva disfressa et posaràs i a la festa del Blume la lluiràs!

Així que ja sabeu, esteu tots i totes convidats a la festa de Carnaval el divendres a la tarda. Les portes s’obriran a les famílies al voltant de les 15.20 hores per poder gaudir tots junts de la festa a la pista.

Recordeu que els alumnes que es quedin a dinar hauran de portar la disfressa a una bossa amb el nom ben visible tant a la bossa com a les diferents parts de la disfressa.

La recollida dels alumnes no es realitzarà a la pista, es farà de la manera habitual.

Resultats dels PROCESSOS PARTICIPATIU

Ja és oficial!

Ens han confirmar l’assignació de 65000€ pel nostre projecte de pati!!

Un cop més, us volem agrair la vostra participació , sense el vostre ajut no hagués estat possible!

Us mantindrem informats de les novetats!