JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper 26 de març a les 15:15h farem una jornada de portes obertes per les famílies interessades en venir a l’escola el proper curs.

Si no us va bé l’horari podeu trucar-nos al 937101504 per concertar una visita.

FEM EXPERIMENTS AMB ELS INVESTIGADORS DEL CRM

El dimecres 6 de maig van venir a la nostra escola la Patricia, el Tim, el Klaus i el Víctor, que són investigadors al Centre de Recerca Matemàtica. Ens van ajudar amb els nostres projectes i vam fer uns experiments molt interessants.

La Patricia va ajudar als nens i nenes de primer A a descobrir com ens afecta la temperatura. A primer B, el Tim va fer un experiment per aprendre per què surem més a la mar. El Klaus va anar amb els nens i nenes de tercer B a calcular la distància amb l’horitzó i el Víctor va col·laborar al projecte de quart A investigant per què hi ha països rics i pobres.

I ara nosaltres també sortim a la pàgina web del CRM! Mireu la seva notícia!

Ha arribat el rei Carnestoltes!

Avui ha vingut el Rei Carnestoltes ben acompanyat pels nens i nenes de l’aula d’acollida de la nostra escola.

I ens ha deixat aquestes consignes:

“Dimecres cap a cole amb mandra i molta son vine en pijama que és el somni de tothom!”

“Dijous unes ulleres portaràs: de sol, de piscina o de les que porten nas!”

I divendres la teva disfressa et posaràs i a la festa del Blume la lluiràs!

Així que ja sabeu, esteu tots i totes convidats a la festa de Carnaval el divendres a la tarda. Les portes s’obriran a les famílies al voltant de les 15.20 hores per poder gaudir tots junts de la festa a la pista.

Recordeu que els alumnes que es quedin a dinar hauran de portar la disfressa a una bossa amb el nom ben visible tant a la bossa com a les diferents parts de la disfressa.

La recollida dels alumnes no es realitzarà a la pista, es farà de la manera habitual.

Resultats dels PROCESSOS PARTICIPATIU

Ja és oficial!

Ens han confirmar l’assignació de 65000€ pel nostre projecte de pati!!

Un cop més, us volem agrair la vostra participació , sense el vostre ajut no hagués estat possible!

Us mantindrem informats de les novetats!

Tornem a l’escola!

Avui ens hem trobat una sorpresa a l’escola!

Els Reis han vingut al Blume i ens han portat moltes capses de Lego!

CONCERT DE NADAL

Us agradaria tornar a veure els Concerts de Nadal? Aquí podeu veure totes les actuacions de cada grup!

CICLE SUPERIOR

CICLE MIG

CICLE INICIAL

EDUCACIÓ INFANTIL

CASTANYADA 2018

Malgrat el mal temps, la Castanyera ha visitat la nostra escola i ens ha portat unes castanyes boníssimes!
Us desitgem a tots i a totes un bon cap de setmana llarg i ens tornem a veure el proper dilluns 5 de novembre!

LLIBRES 2018-2019

Durant la primera la setmana de setembre podreu adquirir els llibres a l’AMPA de l’escola en horari de 9 a 11h.
Recordeu que el preu de venta a través de l’AMPA té aplicat un descompte.
Cal comprar l’agenda i la carpeta OBLIGATÒRIAMENT a l’AMPA ja que està… Llegeix més»

Feliç Sant Jordi

L’escola us desitja un feliç Sant Jordi.

Us deixem unes fotos amb tot el que hem fet durant aquest dies. Recordeu que a les 16.30h l’escola està oberta per veure tot el que hem fet! Us hi esperem!