Colònies de 5è a la Vall d’en Bas

Els dies 5, 6 i 7 d’octubre els alumnes de 5è Hawaii i Madagascar, van anar de colònies a la Vall d’en Bas.

DIMECRES

El primer dia, vam sortir de l’escola a les 9 del matí i vam arribar a les 11 del matí a la fageda d’en Jordà. Allà, vam veure el bosc i ens van explicar diverses coses, després vam dinar i vam arribar a l’allotjament on ens allotjarem la resta de dies. A la tarda, vam fer una visita al volcà Croscat que és el més alt de tota la zona volcànica de la Garrotxa. Quan vam tornar, vam sopar i vam fer els jocs de nit, que era memoritzar uns símbols i apuntar-los a un paper. Després vam anar a dormir.

DIJOUS

El segon dia vam repartir-nos per classes per fer diferents activitats. A Madagascar li va tocar les bicicletes i a Hawaii la gimcana pel poble.

Quan les dues classes van acabar les activitats vam dinar a la casa de colònies. Després vam tenir una mica de temps lliure. Al cap d’un temps vam canviar les activitats, i Hawaii va anar amb bicicleta i Madagascar la gimcana.

En acabar les activitats vam tornar a la casa de colònies i vam tenir una mica de temps lliure. Al final vam fer uns jocs de ballar i d’enrollar al company amb paper de vàter.

A la nit vam fer la discoteca. A l’acabar la discoteca vam anar a dormir.

DIVENDRES

El tercer dia vam fer jocs cooperatius, el primer que vam fer va ser ajuntar-nos per grups i fer un cartell amb el nom del grup, després vam començar els jocs, el primer joc va ser el de tirar bastons el més lluny possible, el segon va ser el del pinyol que es tracta de tira el pinyol a un plat amb la boca, l’últim va ser carrera de sacs on alguns van caure a terra. Una cosa que hauríem de millorar és la nostra competitivitat, perquè vam ser molt competitius en aquests jocs. Després d’haver fet tot això vam anar a l’autocar i vam tornar cap a l’escola Joan Miró.

Aquí podreu veure totes les fotografies de les nostres colònies:

Àlbum colònies

Pau Monera, Rebeca Cost, Matteo Alves i Marcel Montolí