L’alumnat de cinquè participa en el Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC)

El dimecres 24 d’abril, el nostre alumnat de cinquè va anar al parc Joan Miró per participar en el DEFC.

Què és el DEFC? És una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professorat i voluntariat seguint el lema Estil de vida actiu per a tots i per sempre”. Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots/es i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un estil de vida actiu!  A més, amb aquest projecte es mira de donar més visibilitat als espais públics de la ciutat i mostrar la importància de l’educació física per a totes i a tots.

Volem agrair al Centre de Recursos Pedagògics de l’Eixample per la iniciativa i a l’alumnat de 1r de GUIAMNLL (Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure) de l’Institut de l’Esport de Barcelona,  per organitzar i dinamitzar una jornada lúdica per a diferents escoles del barri al Parc Joan Miró de 10h a 12h. Durant el matí, es van realitzar diverses activitats lúdiques fomentant la cooperació, el lleure i la diversió entre l’alumnat que hi participava.

Va ser un matí fantàstic!