Reivindiquem el diàleg per a la resolució dels conflictes a la Jornada de No violència i la Pau 2023

Un any més, l’Escola celebra el dia de la No violència i la Pau. Aquest any les activitats dutes a terme han girat al voltant de la resolució de conflictes a través de la paraula i del respecte mitjançant els cercles del diàleg i altres pràctiques restauratives.

Dintre del programa “Escoles per la igualtat” estem plantejant activitats a les aules que ens permetin prevenir, detectar, gestionar i resoldre els conflictes de manera dialogada, per tal de potenciar en el infants unes actituds positives, reforçant així els vincles afectius i de confiança entre l’alumnat.

Com cada any, al voltant del 30 de gener, l’Escola va celebrar la Jornada de la No violència i la Pau. Durant el matí vam fer jocs cooperatius organitzats per l’alumnat de 4t, 5è i 6è per a la resta de cursos. Vam jugar plegats i ens ho vam passar genial! Tot seguit vam fer un esmorzar col·lectiu i després un mural humà.

A la tarda, ens van acompanyar les famílies i es va fer la lectura de poemes a càrrec de l’alumnat de 4t i la cantada per la pau. Vam cantar “L’himne de l’alegria” i “Som els infants”, L’AMPA va posar l’accent dolç a aquesta Jornada amb la xocolatada, per recollir diners per a la guardiola solidària que aniran a l’onegé Save the Children.

Fotos de la Jornada