L’escola s’omple d’instruments, notes musicals i cantants moderns i clàssics per Carnaval

Com ja és tradicional, l’Escola Joan Miró viu amb intensitat el Carnaval. Aquest curs, la reina Carnestoltes ha deixat les següents consignes:

Durant les darreres setmanes, l’alumnat ha fet diferents treballs manuals, que la tarda i vespre de dijous van muntar el professorat i monitoratge perquè l’alumnat i famílies es trobessin la planta baixa del centre totalment transformada divendres al matí.

Al llarg de la jornada del divendres, l’alumnat de 6è va portar a cap el pregó de Carnestoltes a tots els cicles a la sala gran del menjador, ja que va ploure.

A la tarda, es van fer activitats a les classes, entre elles tarda de cinema amb crispetes.

Finalment, dimecres 14 de febrer vam acomiadar Sa Majestat Carnestoltes amb la lectura del Testament a càrrec de l’alumnat de 5è.