L’alumnat de 5è visita la Fundació Joan Miró

El dimecres 24 de gener, 5è vam anar a la Fundació Joan Miró. Un cop allà, vam veure diferents obres d’art, des d’escultures fins a quadres del Joan Miró.

Vam descobrir moltes coses d’ell, com per exemple: que va decidir dedicar-se a la pintura perquè un dia que estava malalt se’n va anar a una granja que estava situada a Mont-roig del Camp i, va veure la naturalesa i aquesta li va servir d’inspiració per pintar. Cada vegada que no tenia inspiració s’anava allà. També vam aprendre que el sol el feia vermell perquè representava la calor, la dona amb una gota d’aigua i un humà amb un cabell. Podeu veure totes les seves referències a la imatge adjunta.

Va ser una sortida profitosa per poder conèixer més sobre la persona que encapçala  el nom de la nostra escola.

Taller de blogglers: Nora, Julia, Pau i Nil