Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Els nens i les nenes de 3r vam estar l’altre dia a l’hort plantant unes mongetes que segur que quan creixin estaran boníssimes!!
Aquest any, els i les alumnes de 6è de la nostra escola van tornar a participar en el Campionat d’Scrabble de Catalunya. En aquesta ocasió van quedar en segona posició. Felicitats!
El passat dilluns 7 de maig, els i les alumnes de 5è vam anar a la platja de Badalona a deixar els dimonis de la nostra escola.
Aquí us deixem algunes imatges de l’excursió.
Hola a tothom! Ja tenim aquí les fotos de la visita dels nens i nenes de 3r al Museu de Terrassa. Esperem que us agradin.
Els nens i nenes de les classes de les serps i els tigres (P-4) van anar a la Ludoteca de Sant Roc. Aquí teniu les fotos per veure com ens ho vam passar de bé!
El dia de Sant Jordi els nens i les nenes de Cicle Inicial i Cicle Superior ens vam reunir per fer una de les coses que més ens agrada: Llegir! Aquí podem veure el recull de fotos que vam fer d’aquest dia:
Aquí tenim les fotos de la classe dels Unicorns just abans de la setmana santa. Ja veureu com van preparar la Mona de Pasqua.Té molt bona pinta….
Després d’un temps, ja tenim les fotos de l’apadrinament lector que fan els nens i nenes de 5è amb els nens i les nenes de 1r curs. Aquí tenim les fotos:
Aquí tornem a tenir una nova tramesa de videos en anglès dels nens i les nenes de 5è curs.
Aqui teniu una mostra del que els i les alumnes de 4t són capaços/capaces de fer!
Encara no s’ho creuen però, us puc assegurar que s’han esforçat i han col·laborat molt per aconseguir aquests resultats!
Si és que quan volen….
Aquí teniu tot un recull de fotos dels nens i nenes de 4t el dia de Sant Jordi. Va ser un dia diferent als altres i una celebració que ens agrada molt compartir amb vosaltres.
Els alumnes de 4t dins el seu projecte: Actuem pel Mar van anar al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins), per poder fer l’activitat “Compra peix amb el cap“.
Ens va quedar molt clar que nosaltres podem fer més del que ens pensem per protegir el medi marí i entre aquestes coses és fixar-nos en l’etiquetatge del peix: que sigui de proximitat, la tècnica de pesca que sigui selectiva, la mida del peix…
I si voleu saber més… Espereu que acabem el projecte i us mantindrem informats!
https://photos.app.goo.gl/csnjspm77QZVs7Vk1
El passat dijous, els nens i les nenes de 3r curs vam anar a Mercabarna a fer l’activitat “Creix amb el peix”. Va estar molt interessant, vam aprendre molt dels peixos i també de com arriba el peix a les nostres peixateries i supermercats. Aquí teniu les fotos:
Hola a tothom!
Els nens i nenes de 1r curs hem anat de visita a Can Canyadó a conèixer als Gegants de Badalona. Vam estar veient com es construien els gegants i els cap grossos. Moltes gràcies Colla Gegantera de Badalona per aquesta visita.
Després de les fotos del bàsquet que vam penjar amb anterioritat, ja tenim aquí tot un recull de fotos de les Activitats que vam fer a la Setmana Cultural. Des de fer música amb ampolles d’Anís del Mono, fer grafismes a la sorra, crear un mosaic i pintar el Dimoni, aquestes són les activitats recollides en el següent enllaç:
https://photos.app.goo.gl/UwQ8WBBLFAZeNPOm1
A la Setmana Cultural els nens i nenes de P-4 van fer una activitat orientada al Bàsquet. Ens ho vam passar d’allò més bé i qui sap si tenim entre nosaltres un Pau Gassol o una Amaya Valdemoro. Això ja ho dirà el temps però per ara Gaudim amb els primers llençaments dins el Bàsquet!
Avui per a celebrar la diada de Sant Jordi, els nens i les nenes de Cicle Mitjà han anat a fer de padrins lectors a l’alumnat d’Educació Infantil. Ha estat un matí molt divertit i han pogut gaudir d’un dia de Sant Jordi molt interessant.
Per a preparar la Cursa d’Orientació que fem a Badalona, a l’escola hem estat treballant-les. Aquí teniu les fotos que ens vam fer.
Segueix-nos!