Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Els nens i les nenes de 1r vam estar recollint les cebes que vam plantar fa temps…. Són molt grans i boníssimes!
Aquí tenim la representació dels nens i les nenes de 1r fent :
“Ets tu el més fort?”
Fotos dels nens i les nenes de Cicle Inicial fent els racons amb els/les alumnes de l’ESO.
El professor Manel ens ha ajudat a transplantar el taronger. Esperem que ara comenci a crèixer molt més!
A primer ens encanta llegir i amb aquestes fotos us volem ensenyar com ens ho passem. A veure què us semblen!
Alumnes de l’ESO ens van venir a fer una petita representació a 1r. Ens va agradar moltíssim, i com a record tenim aquestes fotos:
Aquí tenim tot un seguit de fotos dels nens i les nenes de 1r treballant les endevinalles. Esperem que us agradin!
Ara us presentem unes fotos del treball cooperatiu que fem a 1r. A veure què us semblen.
Més fotos dels nens i les nenes de 1r fent la Mona de Pasqua:
Aquí recuperem unes fotos noves de l’activitat dels globus amb 1r. Esperem que us agradin:
Aquí tenim els nens i les nenes de 1r a l’hort plantant pastanagues. Va estar molt bé i esperem poder-les recollir aviat!
Una nova entrega de les fotos de l’apadrinament lector de 5è i 1r:
Aquí teniu les fotos del passadís de Cicle Inicial.
A segon hem estat treballant el barri. Aquí teniu algunes de les fotos:
Per a les festes de maig, els nens i les nenes de 1r vam estar provant el gegantó que ens van deixar la Colla Gegantera de Badalona. Moltes gràcies Geganters/es!!!! Aquí teniu fotos de l’activitat:
Aquí us presentem unes fotos del treball de Racons Internivell entre la classe dels Conills i la dels Porquets.
Aquí teniu les fotos de les activitats del dia de Sant Jordi a Ed.Infantil. Esperem que us agradin.
Aquí tenim una nova sèrie d’Oral Presentations de 5è. Esperem que us agradin:
| Nayara 5è A: | Abril 5è A: | Adrián Pérez 5è B: |
| Hanna 5è A: | Héctor 5è A: | Laia García 5è B: |
| Nadia 5è B: |
Aquí teniu algunes fotos de l’alumnat de 4t treballant per projectes. Esperem que us agradin:
Aquí teniu les fotos dels nens i les nenes de 4t durant la seva visita a la Platja:
Segueix-nos!