Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Els nens i nenes de 1r vam estar fent una activitat amb globus de llum. Aquí teniu les fotos per a que mireu com ens ho vam passar!
https://photos.app.goo.gl/Z41eL2V5Ns8RKnK72
![]() |
|
Aquí tenim les fotos de la visita dels nens i les nenes de 5è al Museu de la Tecnologia. Ja ens direu si us agraden!
L’altre dia vam tenir una sopresa a 5è: Ens va venir a visitar la Tieta Adela!! Ens va explicar un munt d’històries i vam poder passar una molt bona estona amb ella i els seus balls!!
Hola a tothom! Abans de celebrar la setmana santa, a Cicle Inicial vam voler avançar-no i vam preparar la tradicional Mona de Pasqua. Aquí teniu les fotos per veure com en ho vam passar!
Al Cicle Inicial tenim uns i unes artistes famosos/es…Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer. Endevineu qui som?
Aquí tenim els videos dels passos que vam fer l’altre dia a Can Montcau, per aconseguir la Coca de Vidre. Vam aprendre i després…. Ens la vam menjar!!! Boníssima!!
| Fem la Massa de Coca | Li treiem l’excés d’aigua a la massa: |
| Marquem la massa perquè surti l’aire: | Treballem la massa: |
| Posem oli i sucre: | Posem la Coca al forn: |
I aquí les fotos: https://photos.app.goo.gl/QC8l3ZWg1Rd7oG192
Aquí tenim algunes fotos dels nens i nenes de P-3 A. Esperem us agradin!
A Educació Infantil treballem el Joc Simbòlic en aquests racons que us ensenyem a continuació. Ens ho passem d’allò més bé!
Aquí teniu un recull de fotos:
Aquí tenim unes noves Oral Presentations que fem a anglès.
El passat dimecres dia 7 de març, les dues cooperatives de 5è vam anar al teatre Principal de Badalona on ens vam trobar amb les altres cooperatives de la ciutat. Allà vam estar intercanviant les nostres vivències fins el moment i els equips directius van sol·licitar a l’edifici del Viver el permís de parada per al dia del mercat.
Aquí us deixem algunes fotos d’aquesta interessant i emocionant experiència.
Aquí tenim les fotos de la visita que ens va fer l’escriptora Eva Santana. Va estar una activitat molt interessant, vam estar xerrant amb ella i ens va aclarir i explicar anècdotes de tot tipus. Moltes gràcies per la teva visita!! Fins aviat!
Aquí tenim les fotos dels padrins lectors de 6è i 2n. Ens ajudem a aprendre a llegir i ens ho passem molt bé!
Recuperem unes fotos d’aquest Nadal que ens vam fer al taller de “Crea un bastó nadalenc”. Esperem que us agradin!
Als tallers de Plàstica que fem a 4t, 5è i 6è tenim el taller de mòbils. Aquí podeu veure les fotos que ens hem fet. Esperem que us agradin.
A 4rt gaudim de la lectura amb la nova maleta que tenim a l’escola. Aquí teniu algunes fotos:
Els nens i nenes de 4rt ens ho passem molt bé fent Educació Física a l’escola. Aquí us deixem unes fotos, esperem que us ho passeu igual de bé que nosaltres!
Els nens i nenes de 3r A hem anat a visitar el CAP de Montigalà. Ens han ensenyat les instal·lacions i després hem fet un joc de preguntes i respostes. Ens ho hem passat molt bé!
Aquí tenim algunes fotos que hem fet:
L’alumnat de 6è van anar l’altre dia a visitar l’Institut Ventura Gassol per conèixer les instal·lacions i com funciona.
Aquí tenim algunes fotos que es van fer:
Segueix-nos!