Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Fem panellets!! En voleu??? Ups…. s’han acabat… Què bons estaven!!!
Aquí us presentem tot un seguit de fotos de la visita que vam fer els nens i les nenes de P-5 a la Ludoteca de Sant Roc.
Fotos de com ens ho hem passat menjant la Mona a P-5…. Boníssima!!!!
Per a gaudir de la Mona, els nens i les nenes d’Educació Infantil vam sortir al pati i menjar-nos-la. Aquí podeu veure les fotos:
Els reis ens van portar moltes coses i aquí tenim fotos del dia que vam portar les joguines a l’escola.
Quan fem els grups flexibles aprenem molt. Aquí tenim les fotos del racó de Mates. Mireu com ens ho passem!
Us presentem un seguit de fotos de tots els grups d’Educació Infantil fent cagar el Tió. Cantant i amb regals ens ho vam passar molt bé!
Que no teniu fotos dels grups de P-5? Aquí teniu algunes que hem fet al llarg del curs. Gaudiu-les!!
Els panellets no tenen cap secret per als nens i les nenes de P-5. Aquí ho podeu comprovar:
Aquí teniu les fotos de l’Exposició de Picasso a Educació Infantil. Esperem que us agradin!
Els nens i les nenes de 6è ens han vingut a presentar l’experiment que han fet durant la Setmana de la Ciència. Aquí teniu les fotos per veure-ho:
Durant la setmana de la Ciència hem fet de científics i científiques i ens ho hem passat d’allò més bé! Aquí teniu les fotos:
Com podeu veure els nens i les nenes de P-5 seguim les consignes de Carnestoltes al peu de la lletra. Aquí teniu les fotos que confirmen això.
https://photos.app.goo.gl/wE3nxuEgVDuFexf69
La visita de la Guàrdia Urbana a P-5 ens ha deixat unes fotos molt xules. Esperem que us agradin!
Després de buscar i descarregar totes les càmeres, mòbils, etc…. ja hem aconseguit totes les fotos de les Colònies de 6è a Cala Canyelles. A veure què us semblen!
Unes fotos del projecte La Lluna. Cliqueu l’enllaç per veure-ho.
Fotos de l’últim dia d’escola del curs 2017-2018. També us posem uns videos perquè poguem veure com ballen les nenes i els nens de 6è. Esperem que us agradin!
Els nens i les nenes de 1r vam representar “Ets tu el més fort?” a les classes de P-5. Voleu veure les fotos?
https://photos.app.goo.gl/J1XMLuGAHYnNssFy5
Video:
Tot seguit teniu unes fotos de l’experiment que vam realitzar per saber com funciona el telèfon…. no us perdeu les fotos!
A primer vam estar al pavelló de Montigalà per celebrar les Mini-olimpíades amb les altres escoles del barri. Aquí podeu veure les fotos de la jornada.
Segueix-nos!