Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Aquí tenim noves fotos de dos tallers que vam fer a la Setmana Cultural. En aquest cas, són dels tallers de Portugal i de Rússia.
Vet aquí que una vegada hi havia una nena que es deia…………… Maria… I va venir un…………. desconegut!
“Mmmm, em penso que aquest conte no serà igual que sempre”

Avui Diada de Sant Jordi els nens i nenes d’Educació Infantil hem pogut compartir un moment molt entranyable gràcies a la col•laboració d’unes mares de l’escola que ens han vingut a explicar una nova versió del conte de La Caputxeta.

Moltes gràcies mare del David, Leyre, Emma i Cristina. Ho heu fet molt bé i ha estat molt divertit!!
Us hi esperem l’any vinent i convidem a la resta de famílies també a participar-hi.
A 4rt hem fet un treball de les comarques de Catalunya. Aprenem de moltes maneres diferents. Aquí ho podeu veure!
Els alumnes de 4t vam rebre la visita de les infermeres que ens atenen al CAP i ens van informar de la importància d’una bona alimentació i la quantitat que havíem d’ingerir de cada grup d’aliments (greixos, hidrats de carboni, proteïnes, fibra i làctics).
Va ser molt divertit fer el mural i explicar la nostra dieta ideal!
A 4t vam tenir una visita d’allò més interessant: Va venir la Guàrdia Urbana. Va estar una xerrada molt interessant. Aquí hi teniu les fotos:
L’altre dia els nens i nenes de P4 vam estar de visita al ZOO. Aquí podem veure com ens ho vam passar.
Aquí tenim algunes fotos del Racons que fem a P-4 per a treballar les Mates. Esperem que us agradin!
Els nens i nenes de P-4 hem fet la Mona!!! Aquí teniu la constància de com ens ho hem passat….
Els nens i nenes de 2n curs hem anat al Círcol Catòlic a veure la representació en anglès de Cinderella. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir molts amb les actrius i els actors que van sortir i també amb els i les que van “convidar” a pujar i formar part del repartiment.
Aquest any els nens i nenes de 6è han jugat la lligueta del Besòs. Han participat les dues classes i han practicat el Colpbol, un esport nou i molt emocionant. La jornada final es va desenvolupar al Pavelló de la Colina. Aquí tenim les fotos d’aquest últim dia!
A 5è estem treballant les primesres etapes històriques i hem començat per la Prehistòria. Així, hem realitzat una activitat en la que ens hem convertit en pintors i pintores del Paleolític.
Mireu que bé ens ho hem passat!
El passat divendres dia 6 d’abril, els i les alumnes de 5è vam visitar el Museu d’Història de Catalunya per conéixer en profunditat dues etapes històriques que estem estudiant: la Prehistòria i l’Edat Antiga. Aquí us deixem un recull de fotos de la sortida.
Esperem que us agradin.
Els nens i nenes de P-3 treballem l´Hort amb les nostres professores. A veure si descobriu què estem conreant.
Aquí teniu les fotos del Racons de Treball que fem a P-4. Mireu tot el que fem, ens ho passem d’allò més bé!
Durant la Setmana Cultural vam “viatjar” a Polònia per fer un ball típic d’aquest país. Aquí teniu els balls que vam preparar.
Durant la Setmana Cultural d’aquest curs vam estar fent fotos de totes les activitats. Aquí teniu un recull per dies. Esperem que us agradin!
Dilluns Tallers Ed. Infantil:
https://photos.app.goo.gl/OUTIk6URTGc9hW0r2
Dimarts Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/cSSUWlyyNNl1sZvD3
Dimecres Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/YR0q2QdJrSEZobq33
Dijous Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/9gPgP6ujN1XIVj2F3
Tallers AMPA Cicle Inicial:
https://photos.app.goo.gl/xyzCvq1nPwtTmDdI3
Setmana Cultural AMPA 4t:
https://photos.app.goo.gl/J9ddzzMzzrCkz1mu2
Tallers AMPA P-4:
Els nens i nenes de P-4 visiten normalment l’hort de l’escola per cuidar allò que han plantat. Aquí tenim les fotos!
L’AMPA ens va preparar un taller per a la setmana Cultural que va fer que ens ho passéssim d’allò més bé. Aquí teniu les fotos! Moltes gràcies AMPA!!
Segueix-nos!