Badalona Històrica amb 3r

Dijous 22 de febrer els nens i nenes de 3r vam anar a visitar indrets històrics de Badalona com ara són “La Casa dels Dofins” (Romana), les seus dels tres ajuntaments que han hagut a Badalona des de l’època dels Romans, també vam estar visitant les façanes Modernistes que podem trobar pels carrers de Badalona i per acabar vam visitar la Fàbrica d’Anis del Mono. Aquí teniu un recull de les fotos que ens vam fer. Esperem que us agradin!

https://photos.app.goo.gl/8iYDRtrHlP6ow0TK2

Museu Història 6è

El dia 21 de febrer els nens i nenes de 6è vam fer una visita al Museu d’Història de Catalunya. Va estar una visita molt interessant on vam poder gaudir de la Història representant fets que han passat a Catalunya. Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer:

https://photos.app.goo.gl/bNCxsONTVqQ2uZc23

Solipanta 2n

A les classes de Música estem treballant el ball de la Solipanta:

Oral Presentations

Aquí tenim una nova publicació de les Oral presentations que fem a Anglès.

 

Éric Arquillo

Candela

Justin

Dani Andreo

Natàlia

Nico Andreo

Nadia

Korfbol 6è

El passat divendres dia 2 de febrer, els nens i les nenes de 6è vam anar a jugar a Korfbol amb altres escoles de Badalona. La trobada es va fer al  Complex Esportiu Municipal de Sistrells. Aquí teniu les fotos del dia que vam passar. Va estar molt divertit…. però vam acabar MOLT cansats i cansades!

https://photos.app.goo.gl/KLWLfAplWcss4XQk1

Cooperatives de 5è

Continuem treballant amb el projecte de cultura emprenedora a l’escola. Ja tenim els noms i logos de les dues cooperatives. Cadascú ha fet un prototip i l’ha presentat a la resta de companys. Hem escollit uns quants i després hem fet un estudi de mercat per saber l’opinió de les famílies de l’escola.

Estem molt engrescats amb aquest projecte.

Us deixem un recull de fotos perquè pugueu veure tota la feina que anem fent.

https://photos.app.goo.gl/TjaqesKnvDLnL6853

Ens visita Eva Santana

El proper dimarts 27 de febrer ens visitarà a l’escola l’escriptora EVA SANTANA. L’activitat serà a partir de les 9:30 hs per als/ les alumnes de 6è curs.

Ens vindrà a parlar del seu personatge l’Oriol Pelacanyes del qual ens acabem de llegir dos llibres:

  • Sarau a la Neu! Com convertir les vacances en un caos.
  • Prou excuses! Mètode Pelacanyes per fer els deures.

Dia de la Pau a 1r

El passat dimarts dia 30 de gener va ser el dia de la Pau. Els nens i nenes de 1r vam baixar al pati per enlairar dos globus amb el colom de la Pau  dibuixat. Vam veure com els globus marxaven junts cap el cel. Els millors desitjos de pau de les classes de primer van volar per a repartir-los pel Món.

Aquí podeu veure les fotos que vam fer:

https://photos.app.goo.gl/PwWgfUleCpA21LZ53

Tallers Nadal 2017

Ja tenim un altre video més llarg dels tallers de Nadal fets el 22 de desembre passat. Aquí el podeu veure. 

Tallers Nadal

Un pare de l’escola ha fet aquest magnífic video dels Tallers de Nadal que es van fer el 22 de desembre. Esperem que us agradi tant com a tots/es nosaltres!