Som detectius

L’alumnat de cinquè, a l’hora d’Educació Física, ha hagut de resoldre un complex cas d’assassinat, tot esdevenint autèntics equips de detectius.

Una empresa s’ha posat en contacte amb el centre i ens ha posat al cas del succés.

Partíem amb deu sospitosos que encaixaven amb la descripció del culpable, però no ha estat una tasca fàcil.

Hem començat a buscar testimonis que estaven amagats (tenien por a possibles represàlies per part de l’assassí) per tota l’escola. A partir d’exhaustives entrevistes a aquests herois i heroïnes anònimes, hem pogut anar realitzant un retrat robot del culpable.

No obstant, necessitàvem treballar en equip, ja que cada grup d’investigació havia recopilat unes característiques determinades per confeccionar el retrat robot.

Finalment, ens hem trobat a la roda de reconeixement i, les tres classes, hem pogut resoldre el cas satisfactòriament. L’assassí es troba engarjolat com es mereix.

Us deixem un recull de fotografies dels equips de detectius en plena feina: