XARRADA SUPERFRUTIS – 4t

Esta setmana l’alumnat de 4t hem participat en una xarrada/taller molt dinàmica, engrescadora i divertida, mitjançant el joc.

Els objectius de l’activitat han estat:

– Conscienciar l’alumnat sobre l’alimentació saludable.

– Fomentar el consum de productes de proximitat, evitant comprar productes envasats i congelats.

– Elaborar una dieta equilibrada on l’alumnat ha de planificar bé els aliments que ha de menjar diàriament i aprendre a consumir aliments saludables, els quals aporten tots els nutrients necessaris perquè l’organisme tinga un bon funcionament.

– Destacar la necessitat de combinar aliments energètics (rics en glúcids i lípids), reguladors (rics en vitamines i minerals) i constructors (rics en proteïnes).

Ha estat una experiència positiva i enriquidora a la vegada. Moltes gràcies als professionals que ho heu fet possible, ha estat GENIAL!!!!!!