Fem xocolatines a 1r

Aprofitant que s’acaba el primer trimestre i els alumnes de primer fan el projecte de la xocolata, fa uns dies van venir a l’escola uns pares i mares voluntaris/es a fer xocolatines per a poder muntar un calendari per passar bons moments i comptar quants dies ens falten per a arribar a les vacances de Nadal.

Cada alumne va posar la seua xocolatina dintre d’un calcetí, juntament amb una petita prova que haurà de passar si la xocolatina es vol menjar.

A més a a més de fer de pastissers, els pares i mares ens van ajudar a fer la fitxa de la recepta i van poder veure el bé que ja escriuen amb lletra lligada!

Grans i menuts van passar una bona estona realitzant aquestes activitats.

Si voleu veure com ens ho vam passar de bé, cliqueu aquí.