DONACIÓ DE LLIBRES PER PART DE NÚRIA PRADES

Aquesta setmana i emmarcat dintre dels actes de celebració de la diada de Sant Jordi, l’artista i autora local Núria Prades ha fet donació a l’escola d’exemplars dels tres llibres de la seua autoria.

Els llibres “La festa de Sant Antoni”, “Les festes Quinquenals d’Alcanar” i “Alcanar, imatges de 3.000 anys d’història” ja es troben als estants de les biblioteques d’aula. Han estat un total de 63 unitats repartides entre les classes. Durant l’acte de donació va estar acompanyada de les coordinadores de cicle i representants de l’equip directiu. Va explicar-nos detalls de les diferents il·lustracions i vam comentar junts anècdotes i curiositats d’Alcanar i la seua gent.

Agraïm aquesta donació i desitgem a tota la comunitat educativa de l’Escola Joan Baptista Serra, una feliç diada de Sant Jordi.