Visitem la biblioteca d’Alcanar. 5t

L’alumnat de 5t de Primària vam visitar el passat dimarts, 26 d’abril, la biblioteca Trinitari Fabregat.

Ens van explicar com funciona una biblioteca; què podem agafar en préstec (llibres, revistes, dvd’s…) i durant quant de temps podem tenir el material a casa.

Ens van comentar la importància de tenir el carnet del servei públic de biblioteques de Catalunya…Bé, en resum, informació molt útil per als usuaris d’este servei.

Després  vam sortir al jardí de la biblioteca i l’ Aina (treballadora de la biblioteca) ens va explicar que enguany es commemoren els 100 anys del naixement del creador d’Snoopy, Charles Monroe Schulz.

Llavors va venir la part més divertida, ens vam haver d’inventar les bafarades d’una tira còmica d’Snoopy. Ens vam dividir en equips i quan ho teníem tot acabat, les vam llegir en veu alta. Ens va quedar molt bé!

Ha estat una sortida entretinguda i divertida! Esperem de poder-la repetir el curs vinent.